Dział Techniczny firmy Zehnder Polska pomoże Państwu w rozwiązaniu wszelkich problemów. Jesteśmy do Państwa dyspozycji również w kwestii reklamacji produktów naszej marki oraz wszystkich czynności związanych z postępowaniem w przypadku wystąpienia niezgodności w dostawie lub stwierdzenia wady w sprzedanym przez producenta produkcie. W celu przesłania reklamacji do naszego działu technicznego, należy postępować zgodnie z procedurą zamieszczoną w załączonym dokumencie, a przede wszystkim wypełnić prawidłowo zgłoszenie reklamacyjne. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom najwyższy poziom usług oraz, aby nasze produkty zawsze spełniały Państwa oczekiwania. Jednakże w przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości pragniemy poznać opinie klientów i zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem.
Adresy email:
Zapytania ogólne
Przejdź do formularza kontaktowegoZapytanie serwisowe
Przejdź do formularza kontaktowego