Procedury reklamacji

Dział Techniczny firmy Zehnder Polska pomoże Państwu w rozwiązaniu wszelkich problemów. Jesteśmy do Państwa dyspozycji również w kwestii reklamacji produktów naszej marki oraz wszystkich czynności związanych z postępowaniem w przypadku wystąpienia niezgodności w dostawie lub stwierdzenia wady w sprzedanym przez producenta produkcie. W celu przesłania reklamacji do naszego działu technicznego, należy postępować zgodnie z procedurą zamieszczoną w załączonym dokumencie, a przede wszystkim wypełnić prawidłowo zgłoszenie reklamacyjne. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom najwyższy poziom usług oraz, aby nasze produkty zawsze spełniały Państwa oczekiwania. Jednakże w przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości pragniemy poznać opinie klientów i zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem.

Doradztwo techniczne:

Adres email:

T:  +48 71 339 46 24
T:  +48 71 339 46 28
T:  +48 71 339 46 29
T:  +48 71 339 46 30
T:  +48 71 339 46 34
T:  +48 71 339 46 35
T:  +48 71 339 46 36

reklamacje@zehnder.pl