Ogólne warunki zamówień i gwarancji

Produkty Zehnder Polska Sp. z o.o. zamawiane są faxem, pocztą elektroniczną lub za pomocą listu poleconego. Każde zamówienie jest rejestrowane i po upływie 24 godzin nie podlega zmianie bez skutku finansowego. System rejestracji zamówień generuje potwierdzenie zlecenia produkcyjnego. Może być ono przesłane w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia na wskazany nr faxu lub adres poczty elektronicznej. Dokument ten określa w definitywny sposób termin realizacji dostawy.

Zehnder Polska Sp. z o.o. udziela gwarancji na wszystkie produkty swojej marki. Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące gwarancji i zamówień, dostaw oraz szczególnych sytuacji dopuszczających zwrot produktów opisane są w załączonych dokumentach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem.

Doradztwo techniczne:

T:  +48 71 339 46 24
T:  +48 71 339 46 28
T:  +48 71 339 46 29
T:  +48 71 339 46 30
T:  +48 71 339 46 34
T:  +48 71 339 46 35
T:  +48 71 339 46 36

 

Adresy email:
zamowienia@zehnder.pl

Zapytania techniczne:
technika@zehnder.pl
wentylacja@zehnder.pl